Analiza programelor Rabla

Despre evoluția programului Rabla PLUS:

Acesta este unul dintre programele noastre de succes. Putem spune un succes neașteptat, mai ales în condițiile pandemiei pe care o traversăm cu toții. Așadar, acum când întreaga industrie auto din Europa raportează pierderi semnificative Rabla Plus se încăpățânează să crească.Până la data de 02 iunie avem un număr de 560 de rezervări, cu 74 mai multe față de aceeași perioadă din 2019. Asta arată că apetitul românilor către mașini moderne și cu emisii scăzute, sau chiar ZERO, este în creștere. Trebuie să continuăm pe acest drum și să stimulăm achiziția de mașini ecologice, dacă ne dorim cu adevărat să respirăm aer curat în marile orașe.Anul acesta Rabla PLUS a demarat cu cel mai mare buget de când există programul: 140 de milioane de lei, cu 45% mai mare decât anul trecut. Și am păstrat cea mai mare primă pentru achiziția mașinilor full electric din Europa: circa 10.000 euro.Bugetul pe care îl avem la dispoziție ne permite să punem pe șoselele României aproximativ 3000 de mașini nepoluante, adică același număr de autovehicule cumpărate prin RABLA PLUS în toți cei 4 ani de când există programul.

Nu în ultimul rând, e important să vorbim și despre o altă noutate: am impus prin ghidul de finanțare condiția ca cei care își cumpără o astfel de mașină să nu o poată înstrăina cel puțin un an. România acordă cea mai mare primă pentru autovehicule electrice din Europa și e normal să ne asigurăm că aceste mașini rămân să circule la noi în țară.

https://www.facebook.com/Costel.Alexe/videos/280155550024128/